Dentysta, stomatolog Kraków - Przewodnik dla pacjenta


Witamy Państwa w Galerii Uśmiechu - wyjątkowej klinice stomatologii estetycznej, w której jakość leczenia zawsze idzie w parze z serdeczną atmosferą i dbałością o Państwa samopoczucie. Dobry dentysta, stomatolog Kraków to lekarz, do którego Pacjenci przychodzą chętniej, ponieważ wiedzą, że za każdym razem spotkają się ze zrozumieniem i będą mieli dostęp do bezstresowego, bezbolesnego leczenia.

Bardzo zależy nam na tym, aby każdy z Państwa, przekraczając drzwi do naszej kliniki, czuł się komfortowo, jak w domu…  Jednocześnie rozumiemy, że wszystko, co nieznane, wzbudza lęk. Dlatego zapraszamy Państwa do spaceru po naszej Klinice i przeczytania krótkiego przewodnika, dzięki któremu poznają Państwo nas nieco bliżej – jeszcze przed odwiedzeniem nas „na żywo”. Oto  wnętrza kliniki, w której przyjmie Państwa dentysta, stomatolog Kraków.

W pierwszej kolejności zapraszamy na Wirtualny Spacer po naszej Klinice

Nasza Klinika czynna jest od poniedziałku do piątku od godz. 9:00 do 21:00, a także w soboty między godziną 9:00 a 15:00. Znajdujemy się na ulicy Francesco Nullo 42/U7, w budynku Grzegórzki Park. Kursują do nas linie tramwajowe numer 1, 14, 22, 72 oraz autobus numer 125. Do Państwa dyspozycji jest także parking (bezpłatny przez 2h), mieszczący się przy budynku - wjazd przez szlaban, po pobraniu biletu.

W czasie otwarcia Kliniki jesteśmy do Państwa dyspozycji pod numerami telefonów: 511-155-155 oraz 12 429-14-70. Mogą Państwo również kontaktować się z nami droga mailową: recepcja@galeriausmiechu.pl.

Kontakt mailowy i telefoniczny to często pierwsza forma poznania naszej Kliniki, dlatego dokładamy wszelkich starań, aby już na tym etapie czuli się Państwo komfortowo. Panie Recepcjonistki postarają się kompetentnie odpowiedzieć na wszystkie Państwa pytania oraz pomogą w wybraniu specjalisty i ustaleniu terminu wizyty u dentysty, stomatologa Kraków.

Kiedy już odwiedzą nas Państwo w Klinice, pierwszym miejscem, które Państwa powita, będzie recepcja. To tutaj wszystko się zaczyna, dlatego przywiązujemy wagę do tego, aby już od początku poczuli się Państwo jak oczekiwani Goście. Panie Recepcjonistki od pierwszej chwili powitają Państwa uśmiechem, a wnętrze poczekalni wypełnione będzie aromatem parzonej kawy, relaksacyjną muzyką w tle, przyjemnym zapachem świeżych kwiatów, ciepłym wystrojem. Pokażemy Państwu szafę, w której na czas wizyty będą Państwo mogli zostawić swoje okrycie. Do dyspozycji jest także łazienką z toaletą, dodatkowo zaopatrzona w jednorazowe szczoteczki i pasty do zębów, z których mogą Państwo skorzystać zanim w gabinecie przyjmie Państwa dentysta, stomatolog Kraków. Czas oczekiwania na wizytę można spędzić delektując się pyszną kawą, herbatą lub wodą mineralną. Aby umilić Państwu czas, w poczekalni zawsze udostępniamy aktualną prasę, a na ekranie telewizora wyświetlane są filmy dokumentalne i ciekawe prezentacje.

Każdego, kto odwiedza nas po raz pierwszy, prosimy o okazanie dowodu tożsamości, a także wypełnienie karty Pacjenta. Karta taka zawiera Państwa dane osobowe, a także krótki wywiad lekarski. Na odwrocie karty przedstawione są warunki gwarancji. W przypadku osób niepełnoletnich, na karcie konieczny jest podpis Opiekuna. Po wypełnieniu karty papierowej, Recepcjonistka wprowadzi Państwa dane w system elektroniczny i przekaże kartę Lekarzowi, który po zapoznaniu się z nią, powita Państwa osobiście w recepcji i zaprosi do gabinetu. Tam będzie już czekała Pani Asystentka, która zaopiekuje się Państwem przez cały czas trwania wizyty.

Każdy Pacjent jest dla nas wyjątkowy, a co za tym idzie – plan leczenia dla Państwa przygotowywany jest indywidualnie, w zależności od potrzeb i oczekiwań. Dlatego niezbędnym etapem rozpoczęcia leczenia w naszej Klinice, jest wizyta konsultacyjna. Na takiej wizycie Lekarz dentysta, stomatolog Kraków dokonuje przeglądu jamy ustnej, przedstawia Państwu wstępny plan leczenia wraz z kosztorysem oraz ustala kolejne terminy wizyt. W Galerii Uśmiechu leczymy kompleksowo – współpracujemy ze specjalistami z każdej dziedziny stomatologii: zachowawczej, endodoncji, protetyki, ortodoncji, chirurgii, implantologii, periodontologii, stomatologii estetycznej... Zapraszamy także małych Pacjentów! Ponadto, Panie Higienistki zadbają o Państwa profilaktykę. Dzięki wzajemnej współpracy zespołu naszych Lekarzy jesteśmy w stanie zapewnić Państwu leczenie na najwyższym poziomie.

Po zakończonej wizycie Lekarz odprowadza Państwa do recepcji, przekazuje Pani Recepcjonistce szczegóły dotyczące umówienia kolejnych wizyt i żegna się z Państwem. Od tej chwili są Państwo z powrotem pod opieką Pań Recepcjonistek. Wspólnie ustalamy dogodne terminy oraz rozliczamy wizytę. Dodatkowo mają Państwo możliwość skorzystania z recepcyjnego Sklepiku, w którym oferujemy specjalistyczne pasty, szczoteczki, płyny i inne preparaty zalecane przez naszych Lekarzy.

W Galerii Uśmiechu – klinice stomatologicznej Kraków mogą Państwo uregulować należność dowolną formą płatniczą: gotówką, kartą, a także przelewem. Na prośbę Pacjenta wystawiamy dodatkowo rachunek imienny. Istnieje możliwość rozłożenia płatności na raty – więcej szczegółów na ten temat mogą Państwo uzyskać w Recepcji.

Dodatkowym ułatwieniem, bardzo cenionym przez naszych Pacjentów, jest system przypominania o wizytach. Panie Recepcjonistki dzień przed umówionym terminem zadzwonią do Państwa, aby potwierdzić dzień, w którym przyjmie Państwa dentysta, stomatolog Kraków. W przypadku problemu z kontaktem telefonicznym, wysyłamy SMS-a lub maila z prośbą o potwierdzenie wizyty. Jest to zarówno przypomnienie dla Państwa, jak i cenna informacja dla Lekarzy, gdyż w przypadku odwołania lub zmiany terminu wizyty, mamy możliwość zaproponowania go innemu oczekującemu Pacjentowi. Bardzo ważnym elementem naszej współpracy z Pacjentami jest wzajemny szacunek. Dokładamy wszelkich starań, aby sprostać Państwa oczekiwaniom, jednocześnie bardzo zależy nam na Państwa zaufaniu i zrozumieniu. Leczenie wymaga sumienności i opiera się na wspólnej odpowiedzialności Pacjenta i Lekarza, dlatego staramy się unikać sytuacji związanych z notorycznym odwoływaniem wizyt przez Pacjentów – wykluczając oczywiście sytuacje losowe. Jak to działa?

System przypominania o wizycie dzień wcześniej jest dla nas głównym wyznacznikiem. Postępujemy według następującej zasady: jeśli Pacjent trzykrotnie odwoła wizytę dzień przed lub w "ostatniej chwili" (w dniu wizyty), przed dokonaniem nowej rezerwacji zobowiązany jest do wpłacenia zaliczki w wysokości 100 zł za każdą zarezerwowaną godzinę. W momencie Jego pojawienia się w wyznaczonym terminie – nadpłata zostaje wykorzystana na poczet leczenia. Jeśli jednak Pacjent kolejny raz nie zgłosi się na wizytę – usuwamy nadpłatę z Jego konta. Podobna zasada obowiązuje w przypadku Pacjentów, którym zależy na dokonaniu tzw. „dużych rezerwacji” (np. terminów kilkugodzinnych, często zajmujących całą zmianę Lekarza w danym dniu), a także przed rezerwacją na zabieg wybielania zębów oraz implantacji (co zawsze wiąże się z zamówieniem odpowiednich preparatów i zorganizowaniem zespołu Asystentek i Lekarzy). Zaliczka na poczet wybielania wynosi 200 zł, wysokość zaliczki na zabieg  implantacji ustalana jest indywidualnie z Lekarzem prowadzącym.

Innym standardem, który praktykujemy w Galerii Uśmiechu, jest system przypominania o copółrocznych, bezpłatnych wizytach kontrolnych. Co około pół roku otrzymają Państwo od nas SMS-a z zaproszeniem na taką wizytę u dentysty, stomatologa Kraków– warto nas wówczas odwiedzić, gdyż wizyta kontrolna przeprowadzona raz na pół roku jest warunkiem gwarancji w naszej Klinice.

Dodatkowo, w trosce o naszych Pacjentów, dzień po zabiegu chirurgicznym, implantologicznym lub po zabiegu wybielania zębów, Panie Recepcjonistki zadzwonią do Państwa, aby upewnić się co do Państwa samopoczucia. Opieka pozabiegowa jest dla nas tak samo ważna, jak Państwa komfort w trakcie wizyty.

Nasi Pacjenci mogą także uczestniczyć w tzw. Programie Lojalnościowym. Chęć przystąpienia do Klubu Galerii Uśmiechu należy osobiście zgłosić Paniom Recepcjonistkom. Program umożliwia zbieranie punktów za wizyty. Za każde wydane 10 zł otrzymają Państwo 1 punkt – naliczanie odbywa się automatycznie poprzez system elektroniczny. Po zebraniu odpowiedniej liczby punktów mogą Państwo wykorzystać je na nagrody z katalogu. Szczegółowy regulamin oraz katalog dostępne są w Recepcji i na naszej stronie internetowej.

Wszystkie te elementy sprawiają, że Galeria Uśmiechu zyskała zaufanie szerokiego grona Pacjentów. Jesteśmy świadomi, że tylko łącząc profesjonalną, przyjazną obsługę z wyjątkową atmosferą i profesjonalizmem całego zespołu lekarzy, asystentek, recepcjonistek i pracowników biurowych, możemy zapewnić Państwu satysfakcję z leczenia. Mamy nadzieję, że odwiedzając naszą Klinikę, poczują Państwo tę wyjątkowość, a każda kolejna wizyta u dentysty, stomatologa Kraków będzie dla Państwa najlepszą zachętą do dbania wspólnie z nami o zdrowy i piękny uśmiech.

Serdecznie zapraszamy!